Zbulimi i Lamborghini Urus super-SUV

0
283
lamborghini

Lamborghini i Ri “Urus” ka vendosur të arrijë në Britani të Madhe në pranverë; me start 3,6-sekonda 0-100km/orë dhe një shpejtësi maksimale 305km/orë

Motori i ri Lamborghini Urus është zbuluar më në fund, përpara fillimit të diskutueshëm të makinës në vitin 2018. Prodhuesi italian i makinave thotë se Urus është super SUV i parë në botë dhe do të mbërrijë në Britani të Madhe në pranverë me çmim prej 165,000 £.

Lamborghini thotë se Urus, i cili ka mar emrin nga një Dem i madh luftarak Spanjoll, është treguesi i ri i segmentit në lidhje me “fuqinë, performancën dhe dinamikën e vozitjes”, ndërkohë që përzihet gjithashtu një dozë “dizajni, luksi dhe përdorshmërisë ditore”. Thuhet se përfaqëson infuzionin e ADN Lamborghini në një trup SUV.

Stili i saj i pagabueshëm do të thotë se do të njihet menjëherë në rrugë, dhe ndërsa pamja nuk do të jetë për të gjitha shijet, rrudhat e saj të mprehtë, shkurtimet e thella dhe kulmimi i skajshëm i japin asaj një dizajn tërësisht unik. Opsionet e rrotave variojnë nga 21 në 23 inç, dhe madje mund të jenë të pajisura me Pirelli të prodhuara posaçërisht për të gjitha sezonet ose gomat e dimrit.

Grilën e saj të hapur, fenerët e hollë LED dhe llambat e pasme të frymëzuara nga Huracan janë zakonisht Lamborghini, por lartësia e ngritur e vozitjes dhe harqet e rrotave këndore e çojne këtë markë në një drejtim të ri. Në pjesën e pasme, do të vëreni vijën e hollë, të xhamit si coupe dhe katër gryka të daljes së gazrave.

Urus është i bazuar në të njëjtën platformë MLB Evo si Audi Q7 por përkundër origjinës së tij të përulur, Lamborghini thotë se ka të ngjarë të jetë mjaft më i jashtëzakonshëm kur vjen puna te performanca dhe trajtimi. Përdor një 648bhp twin-turbo V8 me 4.0 litra motorr, e cila ofron 850Nm çift rrotullues. Drejtohet përmes një kamie shpejtësie automatike me tetë marsha dhe sistem kompleks vozitje i cili bën aktiv të katër rrotat. Urus gjithashtu do të ketë frena qeramike karboni dhe amortizim ajri përshtatës.

Kamia e shpejtësisë automatike me tetë marsha është akorduar për raporte më të shkurtra në shpejtësi të ulët, duke siguruar performancën maksimale. Përkundër përdorimit të një kamie me tufë të dyfishtë më të shpejtë, kjo kamie thuhet të ketë një tufë të bllokuar me shpejtësi shumë të efektshme dhe një çift rrotullues të posaçëm të zhvilluar për përgjigje urgjente.

Sistemi me katër rrota dërgon 60 për qind të çiftit të tij në rrotat e pasme në ngarje normale, por në çast mund të dërgojë deri në 70 për qind në rrotat e para për të rritur tërheqjen. Njëlloj, ajo mund të dërgojë 87 për qind të çiftit rrotullues të motorit në pjesën e pasme nëse është e nevojshme. Një gamë e mënyrave të makinës, duke përfshirë Strada, Sport, Corsa, Terra (off-road), Neve (dëborë) dhe Sabbia (rërë), i lejojnë pronarit që të përshtasin karakteristikat e veturës për t’iu përshtatur situatës që ndodhen; si në modelet e tjera Lamborghini, ka gjithashtu një vendosje të personalizueshme të Ego-s.

Brenda ka vende për pesë persona, ndërsa dizajni i syrit i bën jehonë stilit të çmendur të jashtme. Sipas Lamborghini, Urus ofron një pozicion të ulët por të rehatshme të ndenjëseve, me gjithë kabinën e fokusuar rreth shoferit. Ekzistojnë dy ekrane me prekje standarde, me funksionet e menaxhimit të ekranit të sipërm si media, navigacion dhe lidhshmëria telefonike. Ekrani i poshtëm siguron qasje në kontrollin e klimës dhe ngrohjen e sediljeve, ndërsa gjithashtu ofron një tastierë për futjen e informacionit. Sistemi mbështetet nga Apple CarPlay dhe Android Auto dhe një stereo Bang & Olufsen është në listën e opsioneve.

Lamborghini po ofron gjithashtu Urusin me një mori sistemesh të asistencës së shoferit. Këto përfshijnë frenimin e emergjencës autonome, një aparat fotografik me rezolucion të lartë dhe madje edhe një mënyrë bashkimi rimorkio. Sensorë parkimi automatik, ndriçim parkimi para dhe mbrapa dhe kontrolli i lundrimit janë të gjitha përshtatje standarde gjithashtu.

A ka shitur Lamborghini shpirtin e tij duke ndërtuar një SUV apo është Urus bukuria vetë? Na tregoni më poshtë në komente…

PËRGJIGJU

Please enter your comment!
Please enter your name here

5 × 2 =

Ky sajt përdor Akismet-in për të pakësuar numrin e mesazheve të padëshiruara. Mësoni se si përpunohen të dhënat e komentit tuaj.