https://www.youtube.com/watch?v=8kvy0akJos0&feature=youtu.be&ab_channel=AutoBox.al

MYNIH – Mercedes-Benz paraqiti planet për të filluar shitjen e një kamion elektrike rëndë në rreth pesë vjet, një javë pas skicë fillestare Tesla Motors ‘në automjetet komerciale bateri-powered dështuar për të bërë përshtypje investitorët.

Mercedes-Benz Urban eTruck do të ketë një varg prej rreth 200 kilometra (120 milje) në bateri ngarkuar dhe kapacitetin për ngarkesat e sa më shumë që 26 tonë metrikë, kompania mëmë Daimler tha sot në një deklaratë. Modeli, në shënjestër për detyra të brendshme të qytetit të tilla si furnizimet supermarket, mund të dalin në shitje nga fillimi i dekadës së ardhshme, ka thënë ajo.

Truckmakers kanë filluar të zhvillojnë modele elektrike për të përmbushur rregullat emisionet forta për qendrat e qyteteve, edhe pse mundësitë janë të kufizuara për shkak të mungesës së baterive me qëndrueshmëri për të çuar automjete të ngarkuar plotësisht për periudha të gjata të përdorimit të vazhdueshëm.

Kamionë testuar përfshijnë gjashtë ton Canter e-Cell nga markë Fuso Daimler-së dhe një model nga Scania konkurrent suedeze që është mundësuar me anë kabllosh elektrike, ndërsa SHBA fillimin Nikola Motor ka përshkruar planet për të zbulojë një prototip bateri-powered në dhjetor.

Mercedes-Benz Trucks; Urban eTruck; Elektro-Lkw; Weltpremiere; Elektromobilität; modulares Batteriekonzept; Verteilerverkehr ; Mercedes-Benz Trucks; Urban eTruck; Electro-Lkw; world premiere; electric mobility; modular battery concept; distribution;

“Deri më tani, ka pasur shumë pak mjete komerciale me powertrains elektrike”, tha Wolfgang Bernhard, kreu i divizionit Daimler Trucks, në një deklaratë para prezantimit të modelit në qytetin e kompanisë të Shtutgartit, Gjermani. “Ka tani një përmirësim i tillë të rëndësishëm në shpenzimet, performanca dhe herë i akuzuar se ne po shohim një ndryshim hap-pas-hapi.”

CEO Tesla Elon Musk përfshirë një kamion të mallrave si pjesë e një zgjerim formacion propozuar në korrik 21 planit të Tij për prodhuesit amerikan. Ndërsa Model S sedan i kompanisë ishte i pari e-car me apel të gjerë, një automjet komercial do të përbëjë një sfidë të re si operatorët e flotës përqëndrohet në koston e pronësisë dhe qëndrueshmëri gjatë projektimit dhe rehati karakteristika.

Konsumatorët do të jetë të gatshëm të rrezikojnë duke blerë teknologji të paprovuar, tha Tom De Vleesschauwer, një analist në kompania hulumtuese IHS Markit. Tesla ka potencial për të kapërcyer ato dyshime duke bashkëpunuar me Wrightspeed bashkë-themelues Ian Wright, një prodhues që është e specializuar në electrifying kamionë, tha De Vleesschauwer.

“Nikola Tesla Motor dhe kanë ngritur shumë entuziazëm tregut dhe spekulime”, tha analisti.”Perspektivat e tregut janë të tilla që pjesa e elektrizuar afatmesme dhe të rëndë kamionë mund të rritet vetëm për aplikacione specifike të tregut.”

Shitjet e versioneve elektrike mund të përbëjnë 4 për qind të Bashkimit Evropian dhe SHBA afatmesme dhe shitje kamion të rëndë deri në vitin 2025, sipas IHS.

Mercedes-Benz Trucks; Urban eTruck; Elektro-Lkw; Weltpremiere; Elektromobilität; modulares Batteriekonzept; Verteilerverkehr ; Mercedes-Benz Trucks; Urban eTruck; Electro-Lkw; world premiere; electric mobility; modular battery concept; distribution;

PËRGJIGJU

Please enter your comment!
Please enter your name here

2 × 3 =