Debutimi zyrtar për Jeep Wagoneer dhe Grand Wagoneer.

0
495
jeep

Me Jeep Wagoneer të ri me 5 vende dhe Grand Wagoneer me 7 vende , për tregjet e Amerikës së Veriut, kompania amerikane dëshiron të kombinojë komoditetin e nivelit të lartë me luksin pa lënë jashtë loje mundësitë e ngasjes jashtë rrugës që karakterizojnë atë.

Me dy SUV të reja të mëdha të prodhuara në SHBA. Amerikanët flasin për nivele të reja vëmendjeje në detaje, si në modelin e jashtëm, por edhe më shumë në kabinën e tyre. Të paktën për nga pamja, pasi që Wagoneer dhe Grand Wagoneer nuk janë të destinuara për Evropë, kështu që nuk do të kemi mundësinë t’i shohim nga afër, kabina arrin të fitojë përshtypjet me dizajnin e kujdesshëm dhe të veçantë të panelit, me lëkurë dhe druri e bëjnë paraqitjen e tyre për tu dëshiruar.

Katër ekranet gjithashtu kanë vendin e tyre në konsolë: një për informacionin e shoferit, dy në konsolën qendrore, njëra prej të cilave është 12 inç për sistemin multimedial dhe një tjetër 10.25 inç për sytë e pasagjerit. Gjithashtu shohim dhe tre ekrane të tjera për rreshtin e dytë të sediljeve me dy të vendosura lart në lartësinë e syve të pasagjerëve dhe një të vogël për funksionimin e kondicionimit të ajrit me katër zona.

Të dy modelet e Jeep bazohen në të njëjtën platformë me një kornizë të tipit shkallë, ku në rastin e Grand Wagoneer Jeep flet për hapësirën e klasit të lartë për rreshtin e dytë dhe të tretë të sediljeve si dhe hapësirën e bagazhit. Në këtë kontekst, Wagoneer nuk e lë mënjanë traditën e Jeep në ngasjen jashtë rrugës.

Në fakt, në varësi të versionit, ai ofron tre sisteme të ndryshme me 4 rrota (!), Ndërsa pezullimi i ajrit Quadra Lift i kontrolluar në mënyrë elektronike mund të luhat distancën nga toka dhe karakteristikat e amortizimit në varësi të rastit. Me ndihmën e kamerës së indietros shoferi mund të ulë trupin dhe të “lidhë” një rimorkio (kapacitet tërheqës deri në 4,35 ton) në mënyrë mbresëlënëse dhe lehtësisht – shikoni se si në video.

Wagoneer dhe Grand Wagoneer kanë motorë V8 me një kapacitet prej 5.7 (392 kf) dhe 6.4 (471 kf) litra, të cilët kanë aftësinë të çaktivizojnë cilindrat për të zvogëluar konsumin. Në veçanti, motori 5.7 litërsh është i kombinuar me një sistem të butë hibrid eTorque 48V, ndërsa trnsmisioni në të gjitha rrotat përmes një transmetimi automatik me 8 shpejtësi.

Çmimet në SHBA fillojnë me 48,545 euro për Wagoneer me 5 vende dhe nga 72,810 euro për Grand Wagoneer me 7 vende dhe madje edhe më luksoze. Të dy modelet do të jenë në dispozicion nga gjysma e dytë e vitit 2021.

Lini një Përgjigje

Ky sajt përdor Akismet-in për të pakësuar numrin e mesazheve të padëshiruara. Mësoni se si përpunohen të dhënat e komentit tuaj.